Wat i'm about

Wat I Am Rite Now...

miss my peepz , dry life , lookin for work , need more muzix!

Sunday, October 5, 2008

Ari Raye Day 5

urs truely,me dad,me family(my mother kena block by me sis),
me lil cuz's n their kat(ali,afiq n bulat).

todays the fifth day of raye n well yea we finally went out jln raye la.

ari ni banyak makan sia!fuh!i'll tell u watz eaten as i go along.
pagi mkn,prata 2 piece den nasi minyak 2 pinggan!
after makan we get ready n went out.

kite2 semua 1st go me sis place at pasir ris sane.....we hang around there la but den eat lunch there oso.i ate 2 pinggan nasi ayam! lol.(teringat record aku makan 4 pinggan dulu.)
den we take lots of pix!but most all use me sis cam one sey...

after ambik2 gamba,we den get of to bedok reservoir to me cuz's place.si irfan dan afiq tu la.
at their place,we kidz play wif the kat while the adults tok2.(haha!!!)

den later we eat again!letz c...i ate 1 pinggan kecik mee goreng(pedas rabak siol!!!!best ar!!! ^-^),alot of fried chiken wings,2 slices of pizza(me aunt make one.sedap...) n several chiken nuggetz!

after eatin all those,i damn bloated oledi sia! HAHAX!!!

its not a bad day today.byk makan aje aku ni...i told u i haf 2 stomaches.tats y i can eat alot!

tis wednesday got class bbq! (makan lagi!!! MUAH HAHAHAHAHA!!!!!)
den thursday jalan raye wif fwens! (even MORE MAKAN!!!)

man,lepas sebulan puase kini baru nak masuk 2 minggu makan banyak2 sampai tak abis punye sey.tanx god!

slamat ari raye!

No comments: